Nie jest tajemnicą, że reklama od zawsze stanowi dźwignię handlu, dlatego działania marketingowe powinny być wdrożone. Warto stawiać na formy spełniające funkcje użytkowe, nie tylko reklamowe. Oczywiście nikt nie powinien rezygnować z nośników w postaci banerów, standów, czy namiotów reklamowych. Wykonane z należytą starannością i z dbałością o każdy detal mogą posłużyć wiele lat. Jednak prawdziwym hitem od kilku już lat są pufy reklamowe w kształcie kostki. Można je umieścić w sklepie, widziane są ponadto w centrach handlowych, a także na stoiskach podczas targów branżowych.
Pufy kostki to doskonały wybór
Współcześni odbiorcy cenią każdą reklamę, która nie wykazuje cech nachalności, dlatego przekaz musi być neutralny. Takie możliwości dają między innymi pufy kostki na których umieszcza się logo, hasło reklamowe, można na nich usiąść w celu odpoczynku. Takie produkty składają się z wypełnienia o konkretnym kształcie i poszycia, które jest zapinane na zamek błyskawiczny. Jako wypełnienie wykorzystuje się styropian lub piankę poliuretanową o określonej gęstości. Tańszym rozwiązaniem jest to pierwsze, a wśród cech charakterystycznych styropianu jest jego sztywność, przez co szycie musi być wykonane maksymalnie precyzyjnie. Jakiekolwiek uchybienia w tym zakresie mogą spowodować nieestetyczne wgniecenia, których nie można później wyprostować. Pufy kostki tracą swój idealny wygląd dość łatwo, dlatego najlepiej sprawdzą się jako element dekoracyjny, niż użytkowy. Droższą opcją jest pianka poliuretanowa, ale ma zdecydowanie więcej zalet, chodzi między innymi o większą elastyczność, dlatego zapewnia lepszy kształt poszycia. Bez najmniejszego problemu wraca do pierwotnej formy, zatem można na niej siadać bez ryzyka uszkodzeń produktu.
Pufy reklamowe zawsze się sprawdzają
Profesjonalni producenci dbają o wypuszczenia najlepszej jakości produktu do sprzedaży. W związku z tym pufy kostki pokrywane są najczęściej impregnowanym poliestrem namiotowym, ewentualnie ekoskórą. Zastosowanie obu tych materiałów zapewnia możliwość drukowania na nich, a wszystko to w celu uzyskania oczekiwanego przekazu reklamowego. Różnica polega jedynie na rodzaju druku, na poliestrze wykorzystuje się nadruk sublimacyjny, a dla ekoskóry dedykowana jest głównie technologia HP Latex. Tak naprawdę pufy kostki stanowią jeden z tych nośników reklamy, które są najbardziej uniwersalne i przez to wybierane przez wielu przedsiębiorców. Mogą być eksponowane we wnętrzach oraz na świeżym powietrzu, zawsze zachowują stabilność, prezentują się nienagannie. Trudno o lżejsze i bardziej wygodne siedziska reklamowe, a dodatkową ich zaletą jest wysoki poziom odporności na ścieranie. Do wyboru pozostaje mnóstwo kolorów, dlatego wybór nie zawsze bywa łatwy, ale z pewnością słuszny. Każdy, kto będzie miał okazję odpocząć na takiej pufie z pewnością doceni jej walory, a dodatkowo zbuduje w sobie świadomość marki, dla której stanowi reklamę. Korzyści odnoszą zatem obie strony, na takie nośniki reklamy trzeba właśnie stawiać.