Zaloguj się
Zaloguj się
Odzyskaj swoje hasło.
Hasło będzie wysłane do ciebie e-mailem.
Co to jest Scrum?
Scrum jest konstrukcją, która pomaga zespołom pracować razem. Podobnie jak drużyna rugby (od której pochodzi jej nazwa), Scrum zachęca drużyny do uczenia się poprzez doświadczenie, samoorganizacji podczas pracy nad problemem i refleksji nad…
Co to jest kanban?
Kanban jest popularnym frameworkiem używanym do implementacji oprogramowania agile. Wymaga on komunikacji w czasie rzeczywistym w zakresie możliwości i pełnej przejrzystości pracy. Przedmioty pracy są reprezentowane wizualnie na tablicy…
Co to jest DevOps?
DevOps to termin powstały ze złączenie dwóch słów development oraz operations. Jest połączeniem kulturowych filozofii, praktyk i narzędzi, które zwiększają zdolność organizacji do dostarczania aplikacji i usług z dużą prędkością: ewolucja i…
Co to jest Agile?
Agile to dynamiczne podejście do zarządzania projektami i tworzenia oprogramowania, które pomaga zespołom szybciej i bez zbędnego wysiłku dostarczać wartość swoim klientom. Zamiast stawiać wszystko na „wielkie bum”, zespół agile wykonuje…
Marketing 4p – Definicja i przykłady Marketing Mix
W latach 50. został spopularyzowany termin marketing miks, który zawierał ponad dziesięć elementów marketingu. Podstawowym z nich były 4 filary marketingu (P). Później, w latach 60., opracowany został model 7 P, udoskonalając podstawowe…
Jak rozpocząć udany biznes zajmujący się dekoracjami do samodzielnego wykonania?
Oto jak można zmienić swoje hobby i pasję do majsterkowania w dochodowy biznes. To może być łatwiejsze niż ci się wydaje. Czytaj dalej!
3 Przykłady marek, które zmodyfikowały swój plan medialny w celu osiągnięcia sukcesu
Jeśli spojrzeć na sposób, w jaki działania reklamowe prezentują się i dziś, można zauważyć, że znacznie różnią się one od tych sprzed dziesięciu lat. Każdego roku, złożoność kanałów medialnych zwiększa się na rzecz marketingowców. W celu…
Czym jest planowanie mediów?
Planowanie mediów to proces, dzięki któremu marketingowcy określają, gdzie, kiedy i jak często będą prowadzić reklamę w celu maksymalizacji zaangażowania i zwrotu z inwestycji. Planowanie mediów może podzielić wydatki na reklamę i zasoby…
Sposoby zwiększenia efektywności w biurze
Oszczędność czasu w ciągu dnia może być doskonałym sposobem na zmotywowanie i zwiększenie efektywności pracy w biurze. Najnowsze badania pokazują, że przeciętny pracownik poświęca w biurze około 44,4 godziny, ale nie wszystkie z tych…