Wymiana dokumentów cyfrowych, e-podpis czy elektroniczne biuro obsługi klienta to narzędzia, dzięki którym w łatwy sposób możemy uprościć procesy biznesowe w właściwie każdej firmie. Te zaawansowane technologicznie narzędzia są proste w obsłudze i dostępne dla każdego przedsiębiorcy, a mają do zaoferowania naprawdę sporo korzyści. Szczególnie gdy wybierzemy rozwiązania proponowane przez paperlesslite.pl.
Spis treści
Rozwiązania dla firm bez papieru – dlaczego warto?
Jednym z trendów, który w ostatnim czasie zyskuje na popularności, jest trend paperless, w którym dąży się do zmniejszenia ilości dokumentacji papierowej i zastąpienia jej wersją cyfrową. Przykładem może być digitalizacja dokumentów i gromadzenie ich w systemach online czy też przejście z tradycyjnych faktur na faktury elektroniczne. Ta ekologiczna i przyjazna dla środowiska inicjatywa, w prowadzeniu biznesu okazuje się być niezwykle efektywna, a jej wdrożenie w firmie niesie za sobą wyjątkowe korzyści. Ważną z zalet redukcji zużycia papieru są oszczędności wynikające z obniżenia wartości środków przeznaczanych na jego zakup, ale dużo istotniejsze wydają się być: usprawnienie procesów obiegu i wymiany dokumentów czy lepsza i skuteczniejsza komunikacja z kontrahentami i partnerami.
Narzędzia proponowane przez paperlesslite.pl
Jeżeli już zdecydujemy się na wprowadzenie w firmie polityki paperless, niezbędne będą nam do tego narzędzia, które umożliwią nam podejmowanie działań online. Takie systemy w swojej ofercie posiada marka Paperless Lite, określana mianem lidera na polskim rynku narzędzi dla biznesu bez papieru. Na stronie https://paperlesslite.pl/ znajdziemy trzy główne usługi dedykowane tego rodzaju przedsiębiorstwom: podpis elektroniczny eSign Lite, elektroniczne biuro obsługi klienta eBOK Lite oraz system elektronicznej wymiany dokumentów EDI Lite, ale też bogatą gamę dodatkowych opcji i programów.
Podpis elektroniczny eSign Lite
E-podpis daje możliwość zdalnego podpisywania dowolnej dokumentacji w formie cyfrowej. Niezależnie od tego, czy chcemy podpisać umowę, fakturę czy zamówienie, możemy zrobić to online, korzystając ze specjalnie przeznaczonej do tego platformy lub tabletu z warstwą biometryczną. Dzięki takiemu rozwiązaniu wymiana dokumentów na odległość z pracownikami, partnerami biznesowymi czy klientami może trwać dosłownie kilka minut. A co najważniejsze, nie wymaga żadnego pośrednictwa i przesyłania kopii pocztą czy kurierem. Wszystkie podpisane elektronicznie dokumenty gromadzone są w jednym systemie, do którego możemy zalogować się wszędzie, gdzie tylko mamy dostęp do internetu.
Elektroniczne biuro obsługi klientów eBOK Lite
To platforma, na której nasi klienci mogą samodzielnie załatwić szereg spraw. Mają bowiem możliwość m.in. sprawdzenia sald swoich rozrachunków, sprawdzenia rozliczeń i statusów płatności, pobrania faktur czy wysyłania i odczytywania wiadomości. Oznacza to, że wiele zadań, które do tej pory angażowały naszych pracowników, klient wykonuje sam.
Wymiana dokumentów elektronicznych EDI Lite
Maksymalnie szybką i wydajną wymianę dokumentów online jest w stanie zapewnić nam system EDI Lite. To kolejna usługa oferowana przez papperlesslite.pl, której funkcjonalność pozwala na niezwykle szybkie wystawianie faktur oraz ich edytowanie, generowanie korekt, zamówień, not księgowych i innych dokumentów, które przechowywane są w jednym miejscu.