Korzystanie z toreb reklamowych to jeden z najlepszych pomysłów na udane wypromowanie własnego biznesu. Warto wiedzieć jednak o tym, że torby reklamowe dzielą się na kilka różnych rodzajów. Największą popularnością cieszą się modele papierowe, foliowe oraz materiałowe. Zainteresowani reklamodawcy powinni przeanalizować najmocniejsze strony poszczególnych toreb, a dopiero potem zdecydować się na złożenie zamówienia.
Spis treści
Torby papierowe – co wiadomo na ich temat? Podstawowe zalety
Na szczególne uznanie w omawianej grupie zasługują torby reklamowe papierowe. Cechą charakterystyczną wspomnianych toreb jest dowolność wyboru gramatury papieru, ale też optymalnego koloru. Tym samym nie będzie trudności z tym, aby dopasować torbę do branży, w której na co dzień porusza się klient. Do największych zalet toreb papierowych należą:
- solidne uchwyty – składające się z kilku warstw papieru (uchwyt płaski lub skręcany),
- łatwość nanoszenia nadruków i elementów dekoracyjnych,
- obecność przydatnych wzmocnień,
- wykorzystanie ekologicznego materiału (papier),
- możliwość wielokrotnego użytku.
Jak widać torby reklamowe papierowe mogą się okazać prawdziwym strzałem w dziesiątkę, choć dużo będzie zależało od tego, w jakiej branży będą miały być wykorzystane.
Torby materiałowe – połączenie uniwersalności i praktyczności
Drugą z proponowanych opcji są torby materiałowe, które mają coraz szersze grono zwolenników. Ich podstawową zaletą jest to, że podobnie, jak torby papierowe nadają się do wielokrotnego użytku. Dodatkowo należy wspomnieć o podwyższonej odporności na uszkodzenia mechaniczne i wyjątkowej trwałości. To skuteczne połączenie uniwersalności i praktyczności. Na torbach materiałowych reklamodawcy bez trudu umieszczą różne logotypy, grafiki i frazy.
Torby reklamowe foliowe – czy warto w nie inwestować?
Coraz rzadziej spotykanym rozwiązaniem są torby reklamowe foliowe, które powoli odchodzą w zapomnienie, gdyż nie są uważane za zbyt ekologiczne (np. w porównaniu do modelu papierowego, z uwagi na znacznie dłuższy proces rozkładu). Co prawda torby foliowe mają bardzo wszechstronne zastosowanie i można przechowywać w nich ubrania, ale nie zachwycają użytkowników swoją wytrzymałością i odpornością na wilgoć. Jeśli klient ma taką ochotę może na nie nanieść dowolnie wybrany nadruk lub hasło reklamowe.
Wybór toreb reklamowych – krótkie podsumowanie
Torby reklamowe są podzielone na trzy podstawowe kategorie, a mianowicie torby papierowe, foliowe oraz materiałowe. Zdecydowanie najbardziej rozpowszechnione w ostatnim czasie są modele papierowe, które tworzy się z ekologicznego materiału, a ponadto są wielokrotnie użytkowane (podobnie jak wersja materiałowa) – torby papierowe można zamówić na stronie https://www.drukomat.pl/. Torby materiałowe są trwałe, praktyczne i uniwersalne, natomiast te foliowe nie wykazują się zbyt dużą odpornością na wilgoć i długo się rozkładają, chociaż stosunkowo łatwo umieszcza się na nich nadruki. Pewne jest to, że starannie wykonana torba reklamowa zadba o wzrost rozpoznawalności marki, promocję biznesu i pozyskanie nowych klientów.