Treści marketingowe składają się ze wszystkich działań marketingowych, które koncentrują się na tworzeniu i wymianie informacji. Powinny być częścią każdej strategii SEO, ale jest to również kluczowe dla brandingu. Ideą marketingu treści jest dzielenie się cennymi informacjami, to świetny sposób na przyciągnięcie publiczności i budowanie marki. Blogging jest jednym z najbardziej znanych sposobów marketingu treści. W tym poście wyjaśnię, co to jest marketing treści, dlaczego marketing treści jest ważny dla SEO i jak należy skonfigurować strategię marketingu treści.
Spis treści
Czym jest marketing treści?
Dzielenie się cennymi informacjami za darmo jest istotą marketingu treści. Twoja publiczność będzie korzystać z informacji i będzie postrzegać Ciebie i Twoją firmę jako ekspertów w danej dziedzinie.
W końcu Twoja wiedza będzie powodem, dla którego ludzie będą kupować Twoje produkty lub usługi.
Marketing treści jest jedną z głównych rzeczy, które powinno się robić. Dzielimy się naszą wiedzą. O SEO piszemy na naszym blogu i dzielimy się tym na portalach społecznościowych i w naszym newsletterze. I choć może się to wydawać sprzeczne, oddawanie naszej wiedzy ma bardzo pozytywny wpływ na sprzedaż naszych kursów SEO online. Nasza publiczność postrzega nas jako ekspertów (prawdopodobnie poprzez cały wpis na blogu, który piszemy) i jest gotowa zapłacić pieniądze, aby uzyskać więcej tej wiedzy.
Dlaczego marketing treści jest ważny dla SEO?
Pisanie treści jest kluczowym aspektem Search Engine Optimization. Google czyta Twój tekst, indeksuje go i porządkuje. Jeśli robisz marketingu treści prawidłowo, można napisać wiele kopii związanych z terminów publiczności, które są wyszukiwanie. Twoja strona będzie wyskakiwać coraz częściej, jak wpiszesz więcej postów na blogu. Ogólnie rzecz biorąc, Twoje rankingi pójdą w górę, kiedy zaczniesz robić marketing treści i nowi odwiedzający są potencjalnymi nabywcami. Tak więc, oprócz zwiększenia ruchu, marketing treści może zwiększyć sprzedaż również.
Jak stworzyć strategię marketingu treści?
Upewnij się, że myślisz o treści, podczas tworzenia nowej strategii marketingu treści. Powinieneś mieć około 4 lub 5 artykułów, które są bezcenne dla Ciebie, Twojej firmy i odbiorców. Artykuły te powinny zawierać informacyjne posty lub strony. Po napisaniu tych artykułów (i oczywiście, można dodać rzeczy i zmienić je w czasie!), należy napisać tony innych wpisów na blogu na tematy podobne do tych artykułów podstawowych. Upewnij się jednak, że piszesz każdy z tych nowych wpisów na blogu z innego kąta lub o innym podtemacie. I nie zapomnij, aby link do twoich artykułów z tych wpisów, był na blogu.